Оплата
Оплату можна здійснити:
- за допомогою карт VISA / Mastercard на сайті під час замовлення
- за допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay
- при отриманні товару у відділенні «Нова пошта». Мінімальна сума замовлення з післяплатою становить від 400грн. Комісія за переказ коштів згідно тарифів Нової пошти становить + 20 грн (фіксована сума переказу грошових коштів) + 2% від суми замовлення.
Доставка
Доставку замовлень по Україні здійснює компанія "Нова пошта".
Відправка замовлень здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту оплати.
Вартість доставки замовлень на суму до 1500 грн включно - за тарифами "Нової пошти". Доставку оплачує Замовник.
Доставка замовлень понад 1500 грн - за наш рахунок. Безкоштовно для Замовника.
Відправка замовлень - з понеділка до п'ятниці. Субота, неділя - вихідні дні.
Увага!
Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів, після закінчення цього терміну відправляється назад.
Як отримати замовлення у вдділенні "Нова пошта"
Отримати замовлення може тільки та людина, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач.
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно графіка роботи перевізника.
Найближче відділення "Нової пошти" та графік роботи відділень Ви зможете знайти на її офіційному сайті.
Політика повернення
До моменту отримання товару
Якщо Ви оплатили замовлення банківською картою, Ви можете анулювати замовлення та повернути сплачені кошти.
Для цього Вам потрібно зателефонувати за номером +38 (097) 0833122 або +38 ( 068) 3975827 в день оплати до моменту отримання повідомлення про відправку замовлення і повідомити про анулювання замовлення. Кошти будуть повернуті Вам протягом трьох банківських днів на карту, з якої було здійснено оплату замовлення.
При отриманні товару
Переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд і комплектність товару в момент отримання.
В разі нестачі або пошкодження товару не підписуйте декларацію на отримання посилки!
Напишіть лист-претензію до перевізника "Нова пошта" та повідомте нас про ситуацію, що склалася.
Гроші будуть повернуті Вам після розгляду претензії.
Після отримання товару
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" продовольчі товари належної якості не підлягають обміну або поверненню.
Ви маєте право повернути товар неналежної якості:
- товар непридатний до використання,
- товар, стосовно якого наявні порушення обов'язкових вимог до товару,
- товар з вичерпаним терміном придатності,
- доставлений у пакуванні з порушеною цілісністю (перевіряйте цілісність в момент отримання посилки від перевізника!).
Відправлення посилки з поверненням відбувається за кошт Замовника.
Ми впевнені, що такого повернення не станеться, адже ми працюємо заради того, щоб дарувати радість та насолоду! Тож, товар неналежної якості не має потрапити до Вас жодним чином. Але ми мали вас про це повідомити.